Returns & Refunds

დაბრუნების ვადები:

იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებლისთვის მიწოდებული ნივთი აღმოჩნდება წუნდებული, ჩვენი კომპანია ვალდებულია მოახდინოს რეაგირება მაქსიმუმ 30 დღის ვადაში.

წუნდებული ნივთის შესაბამისი მოდელის მარაგში არ აღმოჩენის შემთხვევაში ვადა შესაძლოა გაიზარდოს მაქსიმუმ 90 დღემდე.

90 დღიანი ვადის ამოწურვის შემდეგ, მომხმარებელი უფლებამოსილია მოითხოვოს შეძენილი ნივთის შესაბამისი თანხის უკან დაბრუნება.

თანხის უკან დაბრუნება ხდება მოთხოვნიდან მაქსიმუმ 2 კვირის ვადაში, მას შემდეგ რაც მომხმარებელი კურიერს გადასცემს წუნდებულ ნივთს.

თანხის დაბრუნება ხდება კომპანიის მხრიდან მომხმარებლის მიერ მითითებულ საბანკო ანგარიშზე განხორციელებული ტრანზაქციით. (მითითებული ანგარიშის სიზუსტეზე პასუხისმგებელია მომხმარებელი).

დაბრუნების მოთხოვნის დასაფიქსირებლად მომხმარებელი ვალდებულია:

დაბრუნების მოთხოვნის დაფიქსირება შესაძლებელია მომხმარებლის მხრიდან წუნდებული პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდებით კომპანიის მიერ მითითებული ოფიციალური საკომუნიკაციო არხების დახმარებით (საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებელმა უნდა წარმოადგინოს წუნდების ამსახველი ფოტომასალა).

მომხმარებელს შეუძლია დაბრუნების შესახებ ინფორმაცია მოგვაწოდოს:

ტელეფონით: +995 598 13 15 95

ელ-ფოსტით: info@flashmarket.ge

Whatsapp-ით: https://wa.link/9rlmba

Facebook Messenger-ით: https://twitter.com/flashmarket_ge

დაბრუნების მეთოდის შეთანხმების შემდეგ, წუნდებული ნივთი მომხმარებელმა უნდა დააბრუნოს პირვანდელ შეფუთვაში, მიუთითოს საწყობის მდებარეობის და საკონტაქტო ტელეფონის შესახებ ოპერატორის მიერ მიწოდებული ინფორმაცია წერილობით და გადასცეს კურიერს.

წუნდება:

წუნდებული ნივთი არის ნივთი, რომელიც არ იმყოფება ქარხნულ მდგომარეობაში და აქვს:

გარეგნული დაზიანება

ფუნქციონირებასთან შეუთავსებელი მდგომარეობა

დაბრუნების სხვა ვალდებულება:

კომპანია ასევე ვალდებულია ნივთი დაიბრუნოს თუ მომხმარებლისთვის წინასწარ მიწოდებული ინფორმაცია არ არის ზუსტი და აქვს:

  • განსხვავებული გარეგნული მდგომარეობა
  • განსხვავებული ფუნქციური მახასიათებელი

ტექნიკის შემთხვევაში, განსაზღვრულ ვადებში ნივთის გამოყენების დროს აღმოჩენილი რაიმე სახის ქარხნული წუნდება ექვემდებარება საგარანტიო სერვისს.

დაბრუნება არ ხდება თუ:

მომხმარებელი აღმოაჩენს რომ შეძენილი ნივთის გამოყენება არ სურს, ან აქვს სხვა პროდუქტის შეძენის სურვილი, ან ნივთი გამოყენების დროს თავად დააზიანა.

დაბრუნების მეთოდები:

დაბრუნების მეთოდი განიხილება ურთიერთშეთანხმებით: გადაცვლა/თანხის დაბრუნება/შეკვეთის გაუქმება.

წუნდების შემთხვევაში ხდება ორმხრივი გზავნილი. მომხმარებლისგან დაბრუნებული შეკვეთის გადაცვლის შემდეგ კომპანიის მხრიდან ბრუნდება პროდუქცია.

პასყხისმგებლობა გადაცვლის ხარჯებზე:

დაბრუნებული პროდუქციის გადაცვლის ხარჯებზე პასუხისმგებელია შპს ფლეშ მარკეტი.

თქვენი კალათა

close