თქვენი პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ შეკვეთის დასამუშავებლად და მომსახურების გასაუმჯობესებლად. კომპანია პასუხისმგებლობას იღებს პირადი მონაცემების მესამე პირისთვის გადაცემისგან მომხმარებლის დაზღვევაზე. გაითვალისწინეთ, რომ პაროლზე არ გვაქვს წვდომა, ასევე ჩვენთან არ იყენებთ საბანკო/ საბარათე მონაცემებს, შესაბამისად, დაზღვეული ხართ ამ მონაცემების გასაჯაროვებისგან. დამატებით ინფორმაციას გაეცანით ჩვენს გვერდზე: კონფიდენციალურობის პოლიტიკა.
გამარჯობა, გმადლობთ, რომ ინტერესდებით flashmarket.ge-ს მომსახურებით. გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ ჩვენს წესებსა და პირობებს.
როდესაც განახორციელებთ შეკვეთას,თქვენ მიიღებთ ავტომატურ დასტურს იმეილის საშუალებით, გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ეს არ გულისხმობს თქვენი საბოლოო შეკვეთა მიღებულია. შეკვეთის გაფორმების შემდეგ დაგიკავშირდებათ ჩვენი ოპერატორი, რომელიც დაამოწმებს შეკვეთას და მხოლოდ ამის შემდეგ მოხდება ტრანსპორტირება. შეკვეთის საბოლო დადასტურება ნიშნავს ჩვენ მიერ შესრულებულ პროდუქტის ფიზიკურ ტრანსპორტირებას. ფასები საიტზე მოცემულია ლარებში დღგ-ს ჩათვლით.
ფასები, შეთავაზებები და აქციები შეიძლება შეიცვალოს ნებისმიერ დროს ადმინისტრაციის მიერ, მაგრამ თქვენ მიერ უკვე გამოწერილი პროდუქტების ფასის ცვლილება არ მოხდება, ეს ჩვენი კომპანიის პასუხისმგებლობაა.
ვებ-გვერდზე განთავსებულია ათასობით დასახელების პროდუქცია და არის შესაძლებლობა მიუხედავად ჩვენი დიდი მცდელობისა, მოხდეს შეცდომით ფასის, სურათის, აღწერილობის საიტზე გამოქვეყნება. ამ შემთხვევაში ადმინისტრაცია პასუხისმგებლობას არ იღებს ადამიანური შეცდომის გამო. მსგავსი შეცდომების აღმოჩენის შემთხვევაში ადმინისტრაცია იტოვებს უფლებას მოახდინოს დაუყოვნებელი შეცდომის კორექტირება, იმ შემთხვევაშიც როცა მომხმარებელს აქვს საფასური გადახდილი. ამ შემთხვევაში მომხმარებელს ეძლევა საშუალება გააუქმოს შეკვეთა და დაიბრუნოს თანხა უკლებლივ (სრულად) ან მოახდინოს შეკვეთის კორექტირება. იმ შემთხვევაში თუ ჩვენ პარტნიორ კომპანიების საწყობებში დაფიქსირდება პროდუქტის წყვეტა და მომხმარებელს საფასური უკვე აქვს გადახდილი, მოხდება ამ საფასურის სრული ანაზღაურება კომპანიის მიერ.
თუ თქვენ ბრძანდებით ჩვენი მომხმარებელი კომპანია ვალდებულებას იღებს პირველს განცობოთ ჩვენი სპეციალური შეთავაზებების, ახალი საინტერესო პროდუქტების და სიახლეების შესახებ. შესაბამისად, მოხარული ვიქნებით თუ გამოიწერტ ჩვენს სიახლეებს ელ-ფოსტით ან/და დაგვიმეგობრდებით სოც.ქსელებში.
ჩვენი საიტის მხარეს ავსებთ მდებარეობას და საკონტაქტო ინფორმაციას, ხოლო დაწვრილებით პირადი მონაცემების შევსება ხდება ბანკის მხარეს. შესაბამისად, თქვენი პირადი მონაცემების პოლიტიკა, ჩვენი მხრიდან, დაცულია 100%-ით. მას შემდეგ რაც წარმატებით გადახვალთ ბანკის მხარეს, ჩვენი მხრიდან გამოიგზავნება ელ-ფოსტა “შეკვეთა მიღებულია”. მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ განვადება გააკეთეთ. საჭიროა დაასრულოთ ბანკის მხარეს მათი ყველა მოთხოვნილი პროცედურა. განვადების დამტკიცების შემდეგ დაგიკავშირდებათ ჩვენი წარმომადგენელი. იმ შემთხვევაში თუ განვადების დამტკიცების შემდეგ ჩვენი მომწოდებლის მარაგში არ აღმოჩნდება თქვენთვის სასურველი ნივთი, შეგვიძლია განვადების გაუქმება(შესაბამისად, შეგიძლიათ მშვიდად იგრძნოთ თავი “არ გაშარულხართ” 🙂 ).
პროდუქტის მოწოდების განხორციელება ხდება ნივთის გამოწერიდან თბილისში 2, ხოლო რეგიონებში 4 სამუშაო დღეში (თუ ანგარიშსწორების მეთოდი არის ადგილზე გადახდა, გადარიცხვა, ან იმ ბანკის საგანვადებო მომსახურება, რომელიც არ საჭიროებს დოკუმენტაციას). იმ შემთხვევაში, თუ მომსახურე ბანკი საჭიროებს დოკუმენტაციის მომზადებას და ნივთთან ერთად გაგზავნას, კომპანიას მომზადებისთვის საჭიროებს დამატებით 1სამუშაო დღეს და ამ შემთხვევაშიკომპანიას გზავნილის ჩასაბარებლად დასჭირდება თბილისის შემთხვევაში 3, ხოლო რეგიონების შემთხვევაში 5 სამუშაო დღე.
კომპანია პასუხისმგებლობას იღებს, რომ თქვენ მიერ მოთხოვნილი ნივთი არის ორიგინალი ბრენდის ორიგინალი პროდუქტი. ასევე პასუხისმგებლები ვართ ზუსტად იმ ნივთის დაუზიანებლად მიწოდებაზე, რომელიც მომხმარებელმა მოითხოვა. წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია პასუხისმგებლობას იღებს მომხმარებლის სასარგებლოდ ზიანის ანაზღაურებაზე.
თუ ნივთი მომხმარებელს მიეწოდება შეცდომით, ან დაზიანებულ მდგომარეობაში, კომპანია პასუხისმგებლობას იღებს თბილისის შემთხვევაში მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღეში, ხოლო რეგიონების შემთხვევაში მაქსიმუმ 1 კვირის ვადაში მოახდინოს ნივთის გამოცვლა. თბილისის შემთხვევაში აღნიშნული პროცედურა ხორციელდება კომპანიის თანამშრომლების, ხოლო რეგიონებში მომსახურე ფოსტის დახმარებით. ამ შემთხვევაში მომხმარებელი ვალდებულია კურიერს დაუბრუნოს დაზიანებული ნივთი დაუყოვნებლივ მას შემდეგ, როდესაც მიიღებს და გადაამოწმებს ახალ, დაუზიანებელ ნივთს. პრობლემური პროდუქტის მარაგიდან ამოწურვის შემთხვევაში კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს დაუბრუნოს სრული თანხა. კომპანია როგორც ნივთის ღირებულებას, ასევე დაზიანებული და დაუზიანებელი ნივთების ორმხრივ ტრანსპორტირებას ფარავს სრულად.
საგარანტიო პროდუქტზე (ჩვენთან განთავსებული ნებისმიერი ტექნიკა არის მხოლოდ გარანტიით) საგარანტიო პირობებით სარგებლობისთვის მომხმარებელი საგარანტიო ფურცელზე მითითებულ მისამართზე ნივთის მიწოდებას ახორციელებს საკუთარი ძალებით. საგარანტიო პირობები მოცემულია ინდივიდუალურად, ბრენდების და პროდუქტების მიხედვით.
ორგანიზაციის საიდენტიფიკაციო კოდი და დასახელება:
შპს ფლეშ მარკეტ
427741777